close

I need another story.

我需要一段故事

Something to get off my chest.

可以讓我放下心中大石頭的故事

My life gets *kinda boring.

已經厭倦平凡無奇的生活             

Need something that I can confess.

決定寫這首歌向你們坦承一切

*Til' all my sleeves are stained red.

我的袖口漸漸地染成紅色          

From all the truth that I've said.

就從我接下來要揭露的真相

Come by it honestly I swear.

我發誓我字句屬實

Though you saw me wink , no.

如果我你看我眼神閃爍

I've been on the brink , so.

那是因為我已經在懸崖邊           

 

Tell me what you want to hear.

告訴我你們到底想聽什麼

Something that will light those ears.

你們只會聽你們想聽的東西

Sick of all the insincere.

厭倦了虛偽的面具

So I'm gonna give all my secrets away.

所以我想講出內心的真相

This time.

這次

Don't need another perfect lie.

不需要精心設計的謊言

Don't care if critics ever jump in line.

不用理會外界嚴苛的評論

I'm gonna give all my secrets away.

我就想把我的秘密公諸於世

 

My God , amazing how we got this far.

我的老天 , 不敢相信我們一路走了這麼遠

It's like we're chasing all those stars.

就好像我們在追著星星

Who is driving shiny *big black cars.

那些用虛榮包裝的星星

And everyday I see the news , all the problems we could solve.

每天新聞都在重複報導著 , 看似我們都能解決的問題

And when a situation rises.

但是當問題浮現時

Just write it into an album.

我們就只是把它寫進專輯裡

Send it straight to gold.

然後靠著專輯大賣賺取金錢

But I don't really like my flow.

我真的很不喜歡靠著這些新聞賺錢的行為

 

Oh ,So.

 

Tell me what you want to hear.

告訴我你們到底想聽到什麼

Something that will light those ears.

你們只會聽你們想聽的東西

Sick of all the insincere.

厭倦了虛偽的面具

So I'm gonna give all my secrets away.

所以我打算把我的秘密公諸於世

This time.

這次

Don't need another perfect lie.

不需要精心設計的謊言

Don't care if critics ever jump in line.

不用理會外界嚴苛的評論

I'm gonna give all my secrets away.

我就想把我的秘密公諸於世

 

Got no reason.

找不到任何理由

Got no shame.

無顏面對

Got no family I can blame.

沒有家人幫我分擔責任

Just don't let me disappear.

拜託別讓我消失

I'm gonna tell you everything.

我正要把一切公諸於世

 

Tell me what you want to hear.

告訴我你們到底想聽到什麼

Something that will light those ears.

你們只會聽你們想聽的東西

Sick of all the insincere.

厭倦了虛偽的面具

So I'm gonna give all my secrets away.

所以我打算把我的秘密公諸於世

This time.

這次

Don't need another perfect lie.

不需要精心設計的謊言

Don't care if critics ever jump in line.

不用理會外界嚴苛的評論

I'm gonna give all my secrets away.

我就想把我的秘密公諸於世

 

Tell me what you want to hear.

告訴我你們到底想聽到什麼

Something that will light those ears.

你們只會聽你們想聽的東西

Sick of all the insincere.

厭倦了虛偽的面具

So I'm gonna give all my secrets away.

所以我打算把我的秘密公諸於世

This time.

這次

Don't need another perfect lie.

不需要精心設計的謊言

Don't care if critics ever jump in line.

不用理會外界嚴苛的評論

I'm gonna give all my secrets away.

我就想把我的秘密公諸於世

 

*kinda = kind of

 

 *紙包不住火 謊言已經藏不住真相了 (個人見解 有錯還請多指教)

 

*黑色加長型的禮車   

    

(圖影片接取自網路)

arrow
arrow

    SUNOo1 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()