close

ZeddMatthew Koma之前在Spectrum就已經合作過了

這次則是找來瑞典新人Miriam Bryant

☟☟我是分隔線 ☟☟



☝☝☝我是分隔線 ☝☝\

  【Matthew Koma】

Silent love is calling faith.

沉默不語的愛正在大聲呼喚我們的信仰

To shatter me through your hallways.

穿過無盡的迴廊 , 就算筋疲力盡

Into echoes you can feel.

也要化成能激勵妳的回音

And rehearse the way you heal.

我試著重現妳以前所做的

 

  【Miriam Bryant】

Make them dance.

讓他們手舞足蹈吧

Just like you.

就像你一樣

Cause you make me move.

你鼓勵著我

Yeah , you always make me go.

不用懷疑 ,  你總是可以激勵他人

I'll run away with your footsteps.

我將會跟隨你的腳步

I'll build a city that dreams for two.

我會建一座為我們量身打造的城市

And if you lose yourself.

如果你迷失自我

I will find you.

不用怕 , 我定會找到你

 

  【Matthew Koma】

High on words we almost used.

傷人的話使我們針鋒相對

We're fireworks with a wet fuse.

我們就像引信受潮的煙火

Flying planes with paper wheels.

像一架紙糊的飛機

To the same *Achilles' heels.

都擁有著共同致命的弱點

 

【Miriam Bryant】

Make them dance.

讓他們手舞足蹈吧

Just like you.

就像你一樣

Cause you make me move.

激勵著我

Yeah , you always make me go.

不用懷疑 ,  你總是可以激勵他人

I'll run away with your footsteps.

我將會跟隨你的腳步

I'll build a city that dreams for two.

我會建一座為我們量身打造的城市

And if you lose yourself.

如果你迷失自我

I will find you.

不用怕 , 我定會找到你

 

Yeah , you always make me go~~~

你總是我的動力來源

 

  【Matthew Koma + Miriam Bryant】

Open up your skies.

敞開你的天空

Turn up your night.

揭開你的黑夜

To the speed of life.

是時候該加速了

Turn up your night.

揭開你的黑夜

Put your love in lights.

用耀眼光芒照亮你的愛

I will find you.

不用怕 , 我定會找到你

 

  【Miriam Bryant】

Make them dance.

讓他們手舞足蹈吧

Just like you.

像你一樣

Cause you make me move.

激勵著我

Yeah , you always make me go.

不用懷疑 ,  你總是可以激勵他人

Yeah , you always make me go.

總是可以激勵他人

 

Oh~~~

 

  【Matthew Koma】

I'll run away with your footsteps.

我將會跟隨你的腳步

I'll build a city that dreams for two.

我會建一座為我們量身打造的城市

And if you lose yourself.

如果你迷失自我

I will find you.

不用怕 , 我定會找到你

 

  【Matthew Koma + Miriam Bryant】

Yeah , you always make me go.

不用懷疑 ,  你總是可以激勵他人

Turn up your night.

揭開你的黑夜

Turn up your night.

揭開你的黑夜

Turn it up , Turn it up.

揭開它 , 揭開它 

Turn up your night.

揭開你的黑夜

I will find you.

我定會找回你

 

  【Miriam Bryant】

Make them dance.

讓他們手舞足蹈吧

Just like you.

像你一樣

Cause you make me move.

激勵著我

Yeah , you always make me go.

不用懷疑 ,  你總是可以激勵他人

 

*Achilles 是半人半神,刀槍不入,唯一個弱點就是他的腳踝,所以後人用Achille's heel來形容人的唯一缺點

 

(圖影片皆取自網路)

arrow
arrow

    SUNOo1 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()