close

出生於法國巴黎的David Guetta身兼DJ與音樂製作人

 

2011年

發行專輯【Nothing But The Beat】摘下法國NRJ音樂大獎最高榮譽獎,

更榮獲百大DJ排行榜NO.1 ,

可能對專輯名字感到陌生,但是裡面收錄的歌曲可都是經典,

Where Them Girls At Little Bad Girl Titanium Turn Me On》《Without You

2012年

相隔一年發行【Nothing But The Beat 2.0】,

She Wolf (Falling to Pieces) Just One Last Time》《Play Hard 等

 

David Guetta現在更成為全球首席House DJ 

 

☟☟我是分隔線 ☟☟



☝☝☝我是分隔線 ☝☝

 

I can't win , I can't regin.

我不是贏家 , 我不是國王

I will never win this game.

永遠贏不了這場遊戲

Without you ,  without you.

少了妳 ,  沒有妳

I'm lost , I'm vain.

我迷失自我 , 感到無比空虛

I will never be the same.

已經回不去過往的美好

Without you , without you.

不能沒有妳 , 不能缺少妳

 

I won't run , I won't fly.

無法向前邁進 , 無法振翅飛翔

I will never make it by.

永遠過不了這關

Without you , without you.

少了妳 ,  沒有妳

I can't rest , I can't fight.

無法喘息 , 無法奮鬥

All I need is you and I.

我就只想和你在一起

Without you , without ~~~ you.

不能沒有妳 , 不能缺少~~~妳

 

Oh , oh , oh.

You , you , you.

Without.

You , you , you.

Without you.

 

Can't erase so I take blame.

無法把妳從我腦海抹去所以我獨自扛下一切的錯

But I can't accept that we're estrange.

但我無法接受的是我們連朋友都算不上

Without you , without you.

無法想像沒有妳的世界

I can't quit now , this can't be right.

我不能這樣就放手, 這樣是不對的

I can't take one more sleep this night.

不想再經歷一次沒有妳的夜晚

Without you , without you.

少了妳 ,  沒有妳

I won't soar , I won't climb.

無法展翅翱翔 ,  無法向上攀爬

I can't look , I'm so blind.

沒有妳的我像瞎子一樣

Lost my heart , I lost my mind.

迷失了自我

Without you , without you.

無法想像沒有妳的世界

 

Oh , oh , oh.

You , you , you.

Without.

You , you , you.

Without you.

 

I'm lost , I'm vain.

我迷失自我 , 感到無比空虛

I will never be the same.

已經回不去過往的美好

Without you , without you.

不能沒有妳 , 不能缺少妳

Without you~

沒有妳~

 

(圖影片皆取自網路)

arrow
arrow

    SUNOo1 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()